Artist:



Tags: Filho Da Pátria Iludido free lyrics , Download lyrics, youtube video of Filho Da Pátria Iludido



Português (Original)        
Translated lyrics available in: Deutsch       中国       日本       Español      

Lyrics of Filho Da Pátria Iludido

Quando eu vejo um filho da pátria com a camisa dos Estados Unidos
Eu fico puto
Eu fico louco
Eu fico logo mordido
Porque se fosse um americano eu já não ia gostar
Mas o pior é brasileiro quando cisma de usar
Uma jaqueta ou uma camiseta com aquela estampa
D'aquela porra de bandeira azul vermelha e branca!
Eu não suporto ver aquilo no peito de um brasileiro
Me dá vontade de manchar tudo de vermelho
Vermelho sangue
Do sangue do otário
Que não soube escolher a roupinha certa no armário
E saiu de casa crente que tava abafando
Eu vô tentar me segurar mas eu não tô mais agüentando!!

When I see a son of the country with the shirt of the United States
I'm pissed
I go crazy
I'm just bitten
Because if it were an American I would not like
But the worst is when Brazilian schism of use
A jacket or a shirt with that pattern
D'that fucking blue flag red and white!
I can not stand to see that the chest of a Brazilian
Makes me want to smear all red
Red blood
Blood Sucker
That could not choose the right clothes in the closet
And left the house believing that tava drowning
Vô I try to hold me but I'm fed up!


Quando eu vejo um filho da pátria com a camisa dos Estados Unidos (cores dos States com as estrelas e as listras)
Quando eu vejo um filho da pátria com a camisa dos Estados Unidos (não somos patriotas nem nacionalistas)
Quando eu vejo um filho da pátria com a camisa dos Estados Unidos (como Tio Sam sempre quis)
Quando eu vejo um filho da pátria com a camisa dos Estados Unidos (amigo vai nessa que tu tá é fudido)

When I see a son of the country with the shirt of the United States (colors of the States with the stars and stripes)
When I see a son of the country with the shirt of the United States (we are not patriots or nationalists)
When I see a son of the country with the shirt of the United States (as Uncle Sam always wanted)
When I see a son of the country with the shirt of the United States (this friend that you're gonna be fucked up)


E ele saiu de casa crente que tava abafando
Eu fico puto
Eu fico triste
Eu fico quase chorando
De pena de raiva de tristeza de vergonha
Quando eu vejo esses babacas esses panacas esses pamonhas
Que têm coragem de ir pra rua com boné ou camiseta
Com as cores da bandeira mais nojenta do planeta!
Tem azul com estrelinha
Tem branquinho e tem vermelho
O filho da pátria é burro cego ou a casa dele não tem espelho?
Eu acho que é burro mesmo
Coitado
Sem rumo sem governo totalmente alienado
Bitolado do tipo que acredita no enlatado
Que passou no Supercine desse sábado passado
Eu tento me controlar conto até dez respiro fundo
Ô filho da pátria é assim que cê pensa que vai chegar no 1º mundo?
Vestindo essa bandeira de outro povo
Vestindo essa roupa escrota de submisso baba-ovo
Que vergonha que vexame que tragédia que fiasco:
O enforcado desfilando com a bandeira do carrasco!
Condenado
Parece que merece a morte
Me enraivece um colonizado usar a bandeira da metrópole!
E não espere eles invadirem a Amazônia
Pra saber que não passamos de uma mísera colônia
Em pleno século vinte e um beirando o ano dois mil
Por essas e outras devemos usar a bandeira do Brasil
E lutar por um país fudido
No quadro internacional
Tira a camisa dos Estados Unidos seu débil mental!

And he left the house believing that tava drowning
I'm pissed
I'm sad
I'm almost crying
From anger to sadness penalty of shame
When I see these suckers these tamales these clans
Who have the courage to hit the streets with a cap or shirt
With the colors of the flag nastiest on the planet!
It has blue with stars
It has a little white and red
The son of the country is dumb and blind or his house has no mirror?
I think it's stupid even
Poor
Aimlessly without government totally alienated
Minded type who believes in canned
What happened in this past Saturday Supercine
I try to control a deep breath count to ten
O son of the country is so tha thinks it will reach the 1st world?
Wearing the flag of another nation
Wearing this clothing submissive bitch baba-ovo
What a shame shame that tragedy that fiasco:
The parade with the flag hanging from the hangman!
Convicted
It seems that deserves death
Angers me a colonized wear the flag of the metropolis!
And do not expect them to be invading the Amazon
To know that we are but a wretched colony
In the middle of the twenty first century nearing the two thousand years
For these and others should use the flag of Brazil
And fight for a country fucked
On the international
Takes his shirt off his U.S. moron!


Refrão

Chorus


I'm an American and I'm pround of my flag
But Gabriel is my friend and I understand what he said
You gotta have personality keep your own nationality
Look at yourself
Try to live your reality
And maybe we will all have just one nation some day
But now use your own flag let me be USA
Each one has his own country but life is way above
We aint't talking about hate
It's all about love...
Amigo cê tá perdido enganado iludido
Já devia ter sabido o que são os Estados Unidos
Um país infeliz
O mais hipócrita da terra
Malucos suicidas e imbecis que adoram guerra
Misturados num lugar cheio de farsa e preconceito
Me diz porque essa merda de bandeira no seu peito?
O quê que cê quer dizer quando veste uma camisa exaltando as belas cores dos opressores que te pisam?
O quê que cê quer passar pra pessoa que olhar pro seu peito e num entender de que lado você tá?
Mas não precisa responder
Cê tá do lado de baixo
Você é uma fêmea no cio e o Tio Sam é o seu macho
Você é o capacho dos norte-americanos
Por isso ainda acho que existe algum engano
Porque eu não me rebaixo a passear vestido
Com a roupa do inimigo: os Estados Unidos

I'm an American and I'm pround of my flag
But Gabriel is my friend and I Understand what he said
You gotta have your own personality keep Nationality
Look at yourself
Try to live your reality
And maybe we all have just one Will nation some day
But use your own flag now let me be USA
Each one has his own country But life is way above
We aint't talking about hate
It's all about love ...
Lost friend you doin 'misled misled
I should have known what is the United States
An unfortunate country
The most hypocritical of land
Suicidal and crazy fools who love war
Mixed in a place full of farce and Prejudice
Tell me why this shit flag on your chest?
What do you want to say when you wear a shirt extolling the beautiful colors of the oppressors that step on you?
What tha 'wants to go to that person look at your chest and one to understand which side are you?
But you need not answer
You'reright the underside
You're a female in heat and Uncle Sam is your male
You are the doormats of the American
So I still think there is some mistake
Why do not lower myself walking dress
With the clothes of the enemy: the United States


Comments





Filho Da Pátria Iludido Lyrics are the property of the respective artists, writers and labels. These lyrics are provided for eduacational purposes only. Please buy the song if you like them.